Professionele knowhow

Een globale aanpakSfeer1

  • Sothys, een merk dat staat voor hoogstaande professionele knowhow dat zich uitsluitend richt op schoonheidsinstituten en wellnesscentra;
  • Geïntegreerde schoonheidsprogramma’s, inclusief geavanceerde Instituutbehandelingen en hightech thuisverzorging;
  • een compleet aanbod verzorgingsproducten: gezicht, lichaam, zonneproducten, make-up, huidverzorging voor mannen;
  • formules die welzijn en technologie combineren voor een tweevoudig effect op lichaam en geest;
  • een exclusieve methode: Digi-Esthétique®, afgeleid van de beste westerse en oosterse massagetechnieken.

INSTITUUTBEHANDELING + INTENSIEF SERUM + THUISVERZORGING = EXPERTISE SOTHYS





Een hightech wereldSfeer17

Originele en gerichte oplossingen vinden voor alle huidproblemen en complete geavanceerde en zeer effectieve programma’s bieden op de zeer competitieve schoonheidsmarkt, vereist een continue investering in Onderzoek en Ontwikkeling.

  • Onze SOREDEC laboratoria in Brive staat voortdurend in contact met universiteiten en onderzoekslaboratoria, die elk jaar met exclusieve technologische innovaties komen voor unieke samenstellingen die comfort en effectiviteit combineren (Tex-Oe®, Antiglyskin®, Proteasyl®, Photopréventine® enz.);
  • Onze verzorgingsformules zijn het resultaat van de laatste ontwikkelingen in cosmetica (aromatherapie, biotechnologie, algotherapie enz.);
  • Al onze producten worden strikt volgens de milieunormen gefabriceerd.





Een wereld van partnerschap

Meer dan 60 jaar geleden maakten we de keuze ons uitsluitend op Instituten en wellnesscentra te richten.
Deze bewust luxueuze en professionele aanpak heeft nooit afbreuk gedaan aan onze fundamentele principes.

  • Onze oorspronkelijke en geavanceerde technische kwalificatieprogramma’s die worden uitgedacht in ons Internationaal Opleidingscentrum worden voortdurend up-to-date gemaakt en hierbij zijn per jaar meer dan 1200 schoonheidsdeskundigen betrokken. Speciale applicatietechnieken op basis van de originele en exclusieve Digi-Esthétique® methode worden samengesteld in onze testinstellingen en hierbij spelen de knowhow en het bewustzijn van de professional een centrale rol;
  • Het hele jaar door leveren wij creatief en gestandaardiseerd materiaal voor de verkooppunten: modulaire, hedendaagse display-units voor behandelingen en make-up, gebruiksklare demonstraties, promoties die gepaard gaan met evenementen in het Instituut of het wellnesscentrum;
  • Door investeringen in vrouwenbladen en high impact reclame kunnen wij miljoenen consumenten per jaar bereiken en onszelf beter bekendmaken;
  • Onze doordachte en effectieve klantenservice werkt voortdurend samen met onze partners.

 

 

ml>